Loading...

Compartir a:

Els sèniors, protagonistes de les campanyes de moda

*Contingut exclusiu per a membres

La indústria de la moda ha viscut un canvi significatiu en els darrers temps. Mentre que fa uns anys era complicat veure sobre les passarel·les i a les revistes models que superessin la trentena, cada vegada són més les firmes i marques que opten per perfils madurs per a les seves campanyes i desfilades. Són els models golden o timeless, com se’ls coneix dins del sector. Aquests termes fan referència, sobretot, a dones madures que superen els 60 anys. N’és una prova que cada vegada les veiem més a les principals passarel·les del món i als catàlegs de firmes.

Es calcula que el 2050 la població espanyola més gran de 65 anys constituirà el 37% del total, de manera que una gran part dels consumidors del país estaran en aquesta franja d’edat. Això significa que la tercera edat és un sector on la indústria de la moda s’ha de fixar i per al qual cal treballar de manera específica. Per a les marques aquesta dada no passa desapercebuda.

Comença el canvi

L’any 2015, l’escriptora Joan Didion va sorprendre la indústria de la moda i es va convertir, amb vuitanta anys, en musa de la línia d’accessoris de Celine. Però avui dia ningú sorprèn que la campanya de The Attico utilitzi models més grans per exemplificar l’elegància i l’excentricitat milanesa.

Els sèniors, protagonistes de les campanyes de moda

*Contingut exclusiu per a membres

La indústria de la moda ha viscut un canvi significatiu en els darrers temps. Mentre que fa uns anys era complicat veure sobre les passarel·les i a les revistes models que superessin la trentena, cada vegada són més les firmes i marques que opten per perfils madurs per a les seves campanyes i desfilades. Són els models golden o timeless, com se’ls coneix dins del sector. Aquests termes fan referència, sobretot, a dones madures que superen els 60 anys. N’és una prova que cada vegada les veiem més a les principals passarel·les del món i als catàlegs de firmes.

Es calcula que el 2050 la població espanyola més gran de 65 anys constituirà el 37% del total, de manera que una gran part dels consumidors del país estaran en aquesta franja d’edat. Això significa que la tercera edat és un sector on la indústria de la moda s’ha de fixar i per al qual cal treballar de manera específica. Per a les marques aquesta dada no passa desapercebuda.

Comença el canvi

L’any 2015, l’escriptora Joan Didion va sorprendre la indústria de la moda i es va convertir, amb vuitanta anys, en musa de la línia d’accessoris de Celine. Però avui dia ningú sorprèn que la campanya de The Attico utilitzi models més grans per exemplificar l’elegància i l’excentricitat milanesa.